dla niesłyszących

mdk swinoujscie logo

Biuletyn Informacji Publicznej

Miejski Dom Kultury w Świnoujściu

ogłasza Ogólnopolski Konkurs

Wyspy Wielkanocne | nowa tradycja

Przedmiotem niniejszego konkursu jest stworzenie formy przestrzennej, rzeźby, płaskorzeźby lub formy płaskiej o tematyce związanej z szeroko pojętą tradycją Świąt Wielkanocnych. Wszystkie treści twórcze powinny odnosić się do symboli i ikonografii związanych z Wielkanocą. Prace mogą nawiązywać do folkloru i kultury tożsamej z tradycjami poszczególnych regionów polskich, europejskich i innych kultur. Prace powinny oznaczać się trwałością, starannością oraz estetyką wykonania. Przy ocenie prac, Jury zwraca uwagę na oryginalność i subiektywność twórczego ujęcia tematu w przedstawionej pracy. Założenia programowe: Upowszechnianie elementów sztuki i wzornictwa odnoszących się do ikonografii i symboli Wielkanocnych, obejmujących tradycję ludową, historyczną, z przynależnymi jej symbolami i artefaktami, uwzględniając przy tym szeroko pojętą sztukę współczesną z elementami nowoczesnego wzornictwa. Mile widziane będą tradycyjne folklorystyczne formy dekoracyjne ( stroiki, palmy, wycinanki, pisanki, etc. , jednak postrzegane poprzez pryzmat współczesnej kultury materialnej) -Tworzenie i utrwalanie tradycji regionalnej, pielęgnującej wartości zawarte w pojęciu „tożsamość miejsca” -Promocja Świnoujścia - miasta czterdziestu czterech wysp, nadmorskiego regionu i Miejskiego Domu Kultury -Pobudzanie wyobraźni i kreatywności, krzewienie twórczych form spędzania czasu w kontekście wychowania poprzez sztukę Uczestnikiem konkursu może być każdy, kto na adres: Miejski Dom Kultury ul. Wojska Polskiego 1/1, 72-600 Świnoujście, nadeśle prace plastyczne, z określonego, poniżej obszaru dyscyplin artystycznych. Do nadesłanych prac należy dołączyć drukowaną kartkę zawierającą następujące informacje: imię i nazwisko, wiek, miejsce zamieszkania i numer telefonu oraz podpisany załącznik z oświadczeniem RODO. Nadesłane prace przechodzą na własność organizatora. Preferowane obszary dyscyplin plastycznych: -miniatura rzeźbiarska -ceramika -tkanina artystyczna -mozaika -grafika -malarstwo -rysunek -rękodzieło artystyczne ( ludowe, folklorystyczne ) Prace będą oceniane przez Jury w strefach: do lat 6, szkolna do lat 14, otwarta. Termin nadsyłania prac upływa 8.04.2019 r. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród nastąpi w Niedzielę Palmową 14.04.2019r. Po ogłoszeniu wyników odbędzie się aukcja i prezentacja nadesłanych prac konkursowych w Galerii Art, Miejskiego Domu Kultury. Nadesłanie prac jest zgłoszenia konkursowego wraz z pracą jest równoznaczne z wyrażeniem zgody- przez uczestników oraz ich opiekunów- na przetwarzanie danych osobowych przez organizatorów oraz publikowanie i wykorzystywanie prac plastycznych w ramach konkursu.

Pliki do pobrania:

Wyspy Wielkanocne 2019

regulamin Wyspy Wielkanocne 2019

klauzula informacyjna RODO

Regulamin Ogólnopolskiego Konkursu „Wyspy Wielkanocne”:

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE:

  1. Konkurs jest organizowany pod nazwą „Ogólnopolski Konkurs Wyspy Wielkanocne”.

  2. Organizatorem konkursu jest Miejski Dom Kultury z siedzibą w Świnoujściu, ul. Wojska Polskiego 1/1, 72 – 600 Świnoujście, powołanym Uchwałą nr XLIII/247/96 z dnia 29.10.1996r. Rady Miasta Świnoujścia, zarejestrowanym w Rejestrze Instytucji Kultury – Nr wpisu C-I/1, NIP 855-14-92-635 zwany dalej „Organizatorem”.

  3. Konkurs zostanie przeprowadzony w dniach od 21.02.2019 do 14.04.2019.

§ 2

WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE:

Uczestnikiem Konkursu („Uczestnik”) może być każda osoba fizyczna, która:

  1. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby ograniczone w zdolności do czynności prawnych biorą udział w Konkursie za zgodą swojego przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego.

  2. Nie jest pracownikiem Miejskiego Domu Kultury w Świnoujściu

  3. Nie jest członkiem rodziny pracownika Miejskiego Domu Kultury w Świnoujściu

§ 3

ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE:

  1. Zasadą uczestnictwa w Konkursie jest łączne spełnienie następujących wymagań:

    1. Osoba biorąca udział w Konkursie musi posiadać status Uczestnika zgodnie z § 2.

    2. Uczestnikiem konkursu może być osoba fizyczna, która na adres Organizatora nadeśle co najmniej jedną pisankę.

    3. Prace będą oceniane przez Jury w różnych strefach wiekowych: strefa młoda, strefa dojrzała, strefa open,

    4. Oceniane będą tylko prace indywidualne.

    5. Do nadesłanych prac należy dołączyć kartę zgłoszeniową następujące informacje: imię i nazwisko wykonawcy, wiek, miejsce zamieszkania, numer telefonu. Karta do pobrania ze strony www.mdk.swinoujcie.pl

Prosimy o czytelne podanie powyższych informacji.

  1. Termin nadsyłania prac upływa 08 kwietnia 2019 r.

§ 4

NAGRODY

  1. Nagrodami w konkursie są:

    1. w strefach do 6 lat, szkolna do 14 lat – nagrody rzeczowe lub kupony podarunkowe

    2. w strefie otwartej – nagrody pieniężne

  1. Laureaci nagród głównych w Konkursie zostaną wyłonieni przez Jury Konkursowe z pośród wszystkich uczestników, którzy w podanym terminie nadesłali swoją pracę.

  2. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród nastąpi 14 kwietnia 2019 r. (Niedziela Palmowa) w Galerii ART MDK, ul. Wojska Polskiego 1/1 w Świnoujściu.

  3. Każdy Uczestnik może wziąć udział w konkursie tylko raz, tj. wypełnić i przesłać jedno zgłoszenie.

  4. Celem zapewnienia prawidłowej organizacji Konkursu, Organizator powołuje komisję konkursową. Wszelkie wątpliwości dotyczące zasad Konkursu, interpretacji i postanowień tego Regulaminu rozstrzyga Organizator. Komisja wybiera wedle wewnętrznych kryteriów najbardziej oryginalne i ciekawe prace.

  5. Laureaci zostaną powiadomieni o wygranej pocztą elektroniczną lub telefonicznie w przeciągu 5 (pięciu) dni roboczych od zakończenia Konkursu, na adres e-mailu lub numer telefonu wskazany przez nich w trakcie Konkursu.

  6. Celem potwierdzenia chęci przyjęcia nagrody, powiadomiony Laureat powinien odpowiedzieć na przesłaną e-mailem wiadomość w terminie 5 (pięciu) dni od dnia wysłania powiadomienia lub kontaktu telefonicznego o przyznaniu nagrody, pod rygorem przepadnięcia prawa do nagrody. W takiej sytuacji Komisja konkursowa dokona wyboru kolejnej osoby kwalifikującej się do otrzymania nagrody.

  7. Nagrody w Konkursie zostaną wydane zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa podatkowego, co oznacza, iż nagroda pieniężna zostanie wydane na rzecz laureata po wcześniejszym przekazaniu Organizatorowi wszystkich potrzebnych danych, wymaganych do uregulowania kwestii, zryczałtowanego podatku dochodowego, zgodnie z art. 30 ust.1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, w wysokości 10% wartości nagrody. Organizator konkursu, jako płatnik, przekaże zryczałtowany podatek do właściwego urzędu skarbowego w imieniu Laureata.

  8. Nagrody wysłane zostaną na koszt Organizatora.

§ 5

DANE OSOBOWE UCZESTNIKÓW KONKURSU

  1. Warunkiem udziału w Konkursie jest podanie przez Uczestnika Konkursu prawdziwych danych osobowych, tj.: imienia, nazwiska, adresu konta poczty elektronicznej, numeru tel. kontaktowego niezbędnych do przekazania nagrody.

  2. Dane osobowe Uczestnika, o których mowa powyżej, będą przetwarzane przez Organizatora w jego siedzibie w celu przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia zwycięzców, poinformowania o nagrodzie i przekazania nagrody oraz rozliczenia podatku. Właściciel danych osobowych ma prawo do dostępu do danych osobowych i do ich poprawiania w siedzibie Organizatora. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w Konkursie.

§ 6

REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące Konkursu mogą być składane przez Uczestników Konkursu za pośrednictwem, poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub w formie pisemnej listem poleconym wysłanym na adres siedziby Organizatora przez cały czas trwania Konkursu, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od daty zakończenia Konkursu.

  2. O zachowaniu terminu opisanego w punkcie 1. Regulaminu decyduje data nadania reklamacji.

  3. Reklamacje wpływające po zakreślonym terminie nie będą rozpatrywane, co nie pozbawia Uczestnika prawa do poddania sprawy pod rozstrzygniecie Sądu lub w drodze propozycji polubownego załatwienia sprawy, np. w drodze mediacji.

  4. Reklamacje winny wskazywać dane wnoszącego reklamację, w szczególności umożliwiające udzielenie odpowiedzi na reklamację Regulaminu oraz zwięzły opis przedmiotu reklamacji.

  5. Skutecznie złożone reklamacje, czyli spełniające założenia punktów 1. oraz 4., będą rozpatrywane nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Zgłaszający reklamację zostanie powiadomiony o wyniku rozpatrzenia reklamacji listem poleconym wysłanym najpóźniej w ciągu 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

§ 7

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Organizator ma prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu, o ile nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Konkursie, jednak tylko z ważnych przyczyn podyktowanych względami organizacyjnymi, ekonomicznymi lub prawnymi. Dotyczy to w szczególności zmian terminów poszczególnych czynności konkursowych. Zmieniony Regulamin obowiązuje od momentu poinformowania o zmianie przez publikację informacji o zmianie i zmienionego Regulaminu na stronie Konkursu tj. www.mdk.swinoujscie.pl

  2. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji, czy Uczestnicy spełniają warunki określone w Regulaminie. W tym celu Organizator może żądać od Uczestnika złożenia określonych oświadczeń, podania określonych danych bądź przedłożenia określonych dokumentów. Odmowa Uczestnika wyklucza Uczestnika z Konkursu, o ile wątpliwości Organizatora są uzasadnione.

  3. Organizator nie odsyła prac konkursowych

  4. Zgłoszenie udziału w Konkursie oznacza, iż Uczestnik Konkursu zapoznał się z treścią Regulaminu i przedmiotowy Regulamin akceptuje.

  5. Pełna treść Regulaminu jest dostępna na stronie www.mdk.swinoujscie.pl

Newsletter - Bądź na bieżąco!

Akceptuję warunki Polityka prywatności
Edytuj
MDK Świnoujście
Zobacz także
Konwersja cyfrowa domów kultury
Programy unijne
Markowy festiwal
Port Szczecin-Świnoujście
Trzy Wyspy